Mac ortamına tamamen geçtiğim için daha önceden kullandığım Windows makinamı satmak istiyorum, oyun amaçlı kurmuştum ama pek zaman ayıramadım o yüzden kenarda duracağına satmak istiyorum, sistem özellikleri aşağıda sizce ne kadardan satılır bu sistem.

Sapphire Rx 6700xt - Garantisi devam ediyor.
Msi Mag B550M Mortar Wifi - Garantisi bitti.
Ryzen 5 3600 - Garantisi bitti.
NZXT H510 ELITE RGB - Garantisi devam ediyor.
Kingston KC3000 1TB - Garantisi devam ediyor.

Zalman Megamax 700w - Garantisi devam ediyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap