onur @mest 27 Ağustos 2023 - 08:02 #DeepCool #ch560 digital kasa geldi, tasarım ve özellikler çok güzel. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 14 onur @mest Ön fanlar 140mm miş. 27 Ağustos 2023 - 08:04 Yanıtla Beğen protego @protego USB sayısında bu kadar pintilik yapmasalar keşke. Bu kasayı alacaktım sırf usb sayısı engel oldu 27 Ağustos 2023 - 08:12 Yanıtla Beğen 1 onur @mest evet 1A 1C az, ben 1 tane C kullanıyorum sadece o yüzden beni etkilemedi ama koysalar 3 tane iyi olurdu. 27 Ağustos 2023 - 08:15 Yanıtla Beğen 1 Erhan M. @erhanm Güle güle kullanın 27 Ağustos 2023 - 08:15 Yanıtla Beğen 1 onur @mest teşekkür ederim. 27 Ağustos 2023 - 08:16 Yanıtla Beğen Dejavu @dejavu Hayırlı olsun güle güle kullanın. 27 Ağustos 2023 - 08:50 Yanıtla Beğen 1 onur @mest teşekkürler 27 Ağustos 2023 - 08:51 Yanıtla Beğen parka @parka Hayırlı olsun 27 Ağustos 2023 - 09:14 Yanıtla Beğen 1 onur @mest teşekkürler 27 Ağustos 2023 - 17:49 Yanıtla Beğen Chevron @chevron H.o. 27 Ağustos 2023 - 10:19 Yanıtla Beğen 1 onur @mest teşekkür ederim 27 Ağustos 2023 - 17:50 Yanıtla Beğen 4ever @joe O kasa bende olsa yapacağım ilk iş tüm ışıklarından kurtulmak olurdu 😁 karanlikta tvnin standby ışığına bile ayar olurum onu bile kapatırım. 27 Ağustos 2023 - 11:05 Yanıtla Beğen 1 onur @mest yazılımdan kapatıyorum arada 😀 27 Ağustos 2023 - 17:50 Yanıtla Beğen 1 ulashoca41 @ulashoca41 sade hoş duruyor 27 Ağustos 2023 - 13:59 Yanıtla Beğen 1 İptal
Ön fanlar 140mm miş.
USB sayısında bu kadar pintilik yapmasalar keşke. Bu kasayı alacaktım sırf usb sayısı engel oldu
evet 1A 1C az, ben 1 tane C kullanıyorum sadece o yüzden beni etkilemedi ama koysalar 3 tane iyi olurdu.
Güle güle kullanın
teşekkür ederim.
Hayırlı olsun güle güle kullanın.
teşekkürler
Hayırlı olsun
teşekkürler
H.o.
teşekkür ederim
O kasa bende olsa yapacağım ilk iş tüm ışıklarından kurtulmak olurdu 😁 karanlikta tvnin standby ışığına bile ayar olurum onu bile kapatırım.
yazılımdan kapatıyorum arada 😀
sade hoş duruyor