Resmi bajaj bayiisinde motorları tek tek inceleyince binince fikrim değişti, bunu aldım, belki ek iş olarak kuryelikte yaparım
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ne fikrinizi değiştirdi?
RS in oturuş pozisyonunu, gidonunu, ve vites göstergesi olmayışını ve gösterge panelini beğenmedim, + olarak malzeme ve plastik kalitesi biraz kalitesiz geldi, ve canlı şekilde görünce arka stoplarıda sevmedim irenç duruyordu ve + olarak ben 1.71 biri olarak zor bastım yerlere, sele yüksekliği çok yüksek 1.85-1.90 olmak ve kollarının uzun olması lazım bu motora komple hakim olmak için
F 250 nin ise selesi çok rahat gösterge paneli çok daha iyi ve vites göstergesi var + olarak oturunca motor çok heybetli ve 1.71 boy ile herşeye hakim olabildim selesi daha alçak ve malzeme kalitesi daha yüksek, kısmen bir premium hissiyatı var, ve tüm farlar sinyaller herşey led ve çok kaliteli
Benzin 45, 50 lira olurmuş sene sonu diyorlar.