Yerden ısıtma kışın nasıl oluyor? Normal petek ısıtmaya göre etkili mi?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mükemmel oluyor, daha etkili peteğe göre fakat halı vs. olmaması lazım kesinlikle.
Soguk eve geldiginde isinma süresi cok daha uzun. Fakat düzenli olarak acik kalacaksa kis boyunca zaten böyle bir sorun yok. Ayaklarina terlik bile giymeden sicak sicak dolasirsin ilik ilik daha dogrusu, rahatsiz edici degil elbette kisin cok seversin. Hali vs her seyi koyabilirsin elbette bir sorun olmaz fakat sorun verimlilik yani para olur, petegin önünü tamamen kapattigini düsün 🙂
Biz ülkecenek o halı olmadan yapamıyoruz 😀 Biz eski teknolojiden devam edeceğiz bu gidişle de.
Peteğe göre sarfiyatı nasıl, faturaya + yansır sanırım.
İnşaat halindeki bi eve baktık borular maks 80 derece dayanıklı denildi. Baktığımız farklı evlerin bir çoğunda da yine yerden ısıtma vardı. Borular yumuşak plastik boru altında köpük var valla biraz düşündürücü geldi.