Sonunda herkesin girdiği o Skyrim kuyusuna bende giriyorum. 🙂
Şans dileyin, 3 sene sonra görüşürüz.

Sonunda herkesin girdiği o Skyrim kuyusuna bende giriyorum. 🙂
Şans dileyin, 3 sene sonra görüşürüz.

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Oyundan ata ata 3 günde bırakırsın 😀
😀 O kadar iyi mi?
Aha 2011'e girebildi. 😀
Sana sırayla kurman gereken modları söylüyorum gerisi keyfine kalmış.
1. SKSE
2. SkyUI
3. Unread Books Glow
4. Stones of Barenziah Quest Markers
SE versiyonu var. TR yama kurayım dedim mods kısmında sunucuya bağlanamadı hatası veriyor. E bir şekilde bağlanıp TR modunu seçmem lazım. Kalakaldım. AE versiyona mı geçsem? SE sorunlu galiba?
@alpi350 Tamamdır bethesda sitesine gidip steam hesabımı bağladım. Şimdi oldu.
mod kurmaya başlarsan 1 sene oynarsın rahat 😀
Dizlerinize dikkat edin lütfen.