Turşu denemesi yapıyorum arkadaşlar , şu videdaki işlemlerle yaptım
https://www.youtube.com/shorts/oJHN0LF6IvE
bir tanesinin suyu bulandı ve gazlı içecek açmış gibi hava çıkarıyor ne yapmalıyım.Bozulmuş mudur?
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

turşu zaten kontrollü şekilde çürümüş meyve sebze değil mi?
2 kavanoz yaptım, aynı malzemelerle.Bir tanesi dediğim gibi bulanık sulu ve gazlı diğerinde öyle bir şey yok, korkarım şimdi yemeye zehirlenmeyelim sonra 😄
Aslında çürümüyor, sirke sayesinde probiyotik üretiyor ve tuz sayesinde sağlam kalıyor.
hava ve güneş almaması lazım,yoksa tutmaz.olsa bile çabuk bozulur