Batı Nil Virüsü salgınımız eksikti, o da oldu. Arizona'da 101 kişi ölmüş. Bu sivrisinekler kadar sırf zarar olan başka bir canlı yok herhalde
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Adana'dayım. Bir haftadır sinek ilacı sıkan araçlar geziyor sokakta. Normalde en erken haziran gibi gezmeye başlardı bu araçlar. Acaba bu sebeple mi erkenden başladılar?
Eskiden bahar aylarında başlarlardı. Hüseyin sözlü geldikten sonra saldılar ilaçlamayı. Geçen sene hayvan gibi sinek sorunu olunca bu sene sıkı tutmuş olabilirler.
Yoksa yurdum sathında güncel sorunları takip edip önceden önlem alan idare yoktur, olamaz.
@cates normalde daha erken başlıyormuş. Geçen yıllarda mersin Büyükşehir belediye başkanı açıklamıştı. Geç kalındı diye onun içindir. O zaman Başkanın dediği lavra dönemi ilaçlama yapılmaz ise sonraki yapılanlar göstermelik olur diye konuşmustu.
Asıl ilaçlama bahar ayında yapılır 😀 sineklerin büyümesi döneminde çeperini sertleştirdiği için büyümeden ölüyorlar.
Bence almanlar, ama engel olamayacaklar 🙂