#TamirTadilat 😀
Geçen gün farenin tırnağı kopmuş diye paylaşmıştım. Kara kara düşünürken en son battı balık yan gider diyerek şu karıştırarak yapılan yapıştırıcıdan aldım. ( Sunfix alacak paramız yoktu 😀 )
Maalesef hasta olduğum için de masada parol vardı. Baktım yapıştıracağım yerin altından devreler geçiyor. Oraya Parol'un tabanından uygun kestim koydum. Üstüne yapıştırıcıdan sürdüm güzelce.
Bu magic mouse’ların üstü 3. fotoda olduğu gibi biraz üstte durması gerekiyor. Arada siyah şerit gözüküyor yani. O yüzden biraz ağırlık koydum o ayarı tutturabilmek için. Fabrikasyon işi gibi oldu. Biraz kurumaya bıraktım, bakalım çalışacak mı 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap