Bios güncellemesi sonrası DP ile görüntü alamıyorum ve monitör enerji koruma moduna giriyor, DP versiyon sorunu diyor. Asus anakart kullanıyorum müşteri hizmetleri eski Bios'a dönmemi önerdi döndüm ve sorun halen geçmedi.
DP kablom ve monitörüm ve kablolamalarımda sorun yok. Çözüm önerisi olan varsa memnun olurum. 2 gün önce düzelmişti.
Başka bi pc kurarken kullandım geri taktığımda gene aynı yaptı şuan sadece HDMI ile kullanıyorum. G-sync monitörüm var. Bu ayarları da haliyle kullanamıyorum. Bios pili ve ramları söküp taktığımda düzelmişti 2 gün önce.
Kimileri Bios CMS enable vs yapmış ama net bir sorun bulamadım. DP versiyon 1.4/1.2/1.1 hepsinin monitör üzerinde modu da mevcut.
lg ultragear gnb600-b 27"
r5 5500
rtx 3050
a520 m-k asus anakart

BeğenFavori PaylaşYorum yap