Kuzenim amerika’dan haftaya gelecek. Yanında iphone getirse ben kendi pasaportuma kaydedebilir miyim? Son değişiklik hakkında bilgisi olan var mı? Telefon geldikten sonra ben de yurtdışına giriş çıkış yapacağım.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 298 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kaydedebilirsin. 3 yıl adına olan hatla çalışır..
giriş çıkış yapması gerekmiyor mu artık.
@echo giriş çıkış yapacağım yazmış zaten.
@hcaktuna Şimdi farkettim.