herif çıkmış yağma yok diyor ya, gözümüzle görmedik mi? Hepsi mi kurmaca. ABV
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 182 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yanlış kabul edilmezse çözülemez de, önemli nokta bu. İtibarda müsrif olunca, itibarsızlaşıyoruz.
bir kere insan olup hatalarini kabul etseler, evet eksiğimiz var özür dileriz telafi etmek için çalışıyoruz deseler ne kaybederler acaba. nasıl bir insanlık, nasıl bir zihniyet yahu bu. bunca insanın vebali ile nasıl uyuyorlar geceleri gerçekten kalpsiz olmak lazım.