Koyun can derdinde kasap ise et derdinde.
Borsada yükselişteki 10 pay senedinden 9 u çimento ve betoncu...

Koyun can derdinde kasap ise et derdinde.
Borsada yükselişteki 10 pay senedinden 9 u çimento ve betoncu...

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
40 yıl düşünsem deprem sabahı çimento hissesi almak aklıma gelmez. Demek bu yüzden fakiriz.
Kapitalizm tamda bu işte...
Selamlar.
piyasalara bakmak benim aklıma gelmişti. işlemim yok.
selamlar.