İnsanların çoğu umursamazdır.
Umursamaz olduklarının en iyi kanıtı bu zamana kadar türümüzün devam etmiş olmasıdır. Çevresinde olup biten acıları, kederleri umursamayıp acıyı üreyerek devam ettirmişlerdir. Ayrıca bu dünyanın neden bu kadar b*ktan olduğunu da açıklıyor, çünkü muhtemel çocuğunu düşünmeyenler, başına gelecebileceği riskleri ön görmeyenler, umursamayanlar, empati yapmayan insanlar, diğer konularda bu saydıklarımı ne kadar dikkate alırlar değil mi?

https://www.youtube.com/watch?v=E1276SwI1Ss

Antinatalizm Doğruysa, Neden Yaygın Değil?

İnsanların çoğu umursamazdır.Umursamaz olduklarının en iyi kanıtı bu zamana kadar türümüzün devam etmiş olmasıdır. Çevresinde olup biten acıları, kederleri u...
BeğenFavori PaylaşYorum yap