Önüme 7300 liraya "sıfır" "yeni bir markadan" Rtx 3060ti haberi düştü ama alttaki haberi okuyunca insan bir "acaba" diyor🙂.
https://www.notebookcheck.net/Cryptominers-are-selling-used-GPUs-as-new-with-repainted-VRAM-chips.685588.0.html

Cryptominers are selling used GPUs as new with repainted VRAM chips

Brazilian YouTuber Iskandar Souza and GPU repair specialist Paulo Gomes expose a new scheme involving used mining GPUs sold as new from Chinese online retailers. In order to hide the yellow tint on...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Burak Özyürek @burakozyurek

    Galax, Palit, MSI, ASUS, Zotac, XFX, Gigabyte, Sapphire harici kart alınmaz zaten.

    • Onur @onur-18-fb

      @burakozyurek hocam marka ile değilde model ile değrlendirmek bence daha doğru olur

      Örnek bence rtx alie grubunda msi ventus kartlar alınmamalı amd tarafındada msi mech kartlar alınmamalı

      Asusun dual mini serisi alınmamalı

      Palit demişsiniz ama palit,pny,gainward olarak ikiz üretimler yapıyor gamingpro ve gamerock çok iyidir gerisi gene giriş seviyesi

      Gigabyte başlı başına problem 3000 serisinde bozulan kartların büyük çogunlugu gigabyte

      Sapphire ve xfx için birşey diyemiyorum kötü kartına denk gelmedim

      Zotac twin serisi kartların fanları problem mesela patır patır bozuluyor

      Model bagımsız tekil marka konuşmak sıkıntı hocam

    • Burak Özyürek @burakozyurek

      @onur-18-fb Yok demek istediğim bunlar zaten piyasada olan markalar. Bunlarda haberde bahsedilen olay olmaz. Ama arada Afex gibi hiç duymadığım markalar görüyorum.

    • Onur @onur-18-fb

      @burakozyurek hocam bu marka bagımsız distribütör yada parekendecilerin yaptıgı birşey maden kartlarını faturalandırmasan stokta görünen malı çaşıştırıp sonra sıfır gibi satmak , sizin dediğiniz gibi noname markalar kullanılmış çip ve komponentleri kullanıp yeni pcblere aktarıp satış yapıyorda olabilir ama daha büyük oranda bunu malı satanlar yapıyor

  • Alpi Ironside @alpi350

    Benim düşüncem; bu RTX 3000 ve RX 6000 serisi kullanıcıları en yakın zamanda yeni seriye geçmelerinde fayda var. Bu seri kartlarda çok katakulli dönmeye başladı. Temiz kart, yorulmuş kart iç içe karışmış durumda. Millet mimlendi bu serilere.
    2.el fiyatları fena öldürmeye başladılar. E sen almışsın arada sıra 2-3 saatlik oyun dışında çalışmamış tertemiz kartı adam 2 sene miningte canını çıkarmış kartı geliyor senden ucuza veriyor. Alan adam her 2 karta mining yapılmış gözüyle bakıyor ve ucuzunu alıp geçiyor.
    Bu serideki bir kartı satmaya çalışınca ilk soru mining yapılmış mı olacak? 4000 serisinde bu soru böyle giderse sorulmayacak. Temiz bir başlangıcı olacak.