Alpi Ironside @alpi350 12 Ocak 2023 - 15:46 Hayırlı olsun. 65'lik paket ne hale geldi. 10tl olmuş telsiz kullanım bedeli. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 1 6 Ronnie James Dio @ronniejamesdio Bu ayın 24 ünde Turkcell taahhüt bitiyor. Telekom faturasız yıllık 600 TL'lik pakete geçicem. 12 Ocak 2023 - 15:50 Yanıtla Beğen arandur @arandur Benim de Şubat 10 gibi yıllık paket bitiyor. Aylık 110 TL 16 GB internetli Turkcell kamu paketi düşünüyorum. 12 Ocak 2023 - 15:59 Yanıtla Beğen 1io @1io Maalesef artık 600 TL değil. 12 Ocak 2023 - 16:39 Yanıtla Beğen arandur @arandur @1io Vodafone Red de 3 gün önce falan feci bir zam geçirdi sanırım. Telekom'un yıllık 100 gb paketi de 750 TL olmuş. 12 Ocak 2023 - 17:09 Yanıtla Beğen Burhan @epsilon Depremde geçici diye koyulup kalıcı olmuş bir vergi. 12 Ocak 2023 - 19:43 Yanıtla Beğen 1 ad33p @ad33p Eskiden alalım diye peşimizde koştukları yeni hat 400tl olmuş, Yetmemiş üerine de 120tl de yıllık telsiz ücreti var daha. 12 Ocak 2023 - 20:53 Yanıtla Beğen İptal
Bu ayın 24 ünde Turkcell taahhüt bitiyor. Telekom faturasız yıllık 600 TL'lik pakete geçicem.
Benim de Şubat 10 gibi yıllık paket bitiyor. Aylık 110 TL 16 GB internetli Turkcell kamu paketi düşünüyorum.
Maalesef artık 600 TL değil.
@1io Vodafone Red de 3 gün önce falan feci bir zam geçirdi sanırım. Telekom'un yıllık 100 gb paketi de 750 TL olmuş.
Depremde geçici diye koyulup kalıcı olmuş bir vergi.
Eskiden alalım diye peşimizde koştukları yeni hat 400tl olmuş, Yetmemiş üerine de 120tl de yıllık telsiz ücreti var daha.