Yılbaşında geliyormuş yeni sezon. Ben sonradan izlediğim için bilmiyorum. Gain haftalık mı yayınlıyor bölümleri yoksa tek seferde mi?
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

İlk sezon "izlediğim" en komik işlerden biriydi. Muhteşemdi. Gülmekten altıma ettiğim sahnelerle doluydu ama ikinci sezon tam bir felaket oldu. Ya arkadaş "bu" işi nasıl batırdınız demiş ve son bölümü izlemeye bile tahammül edememiştim. Bakalım umarım üçüncü iyi olur..
Haftalık ama sanırım 2 bölüm birdendi.
Aa güzel haber. Bekliyoruz. 😁😁