İlginç bir belgesel. 99 yılında Woodstock'taki bir müzik festivalinin isyana dönüşmesini anlatıyor. Günlerce sürecek festival için insanların dışarıdan su bile getirimelerine izin vermemişler, çeşmeden su akmasın diye çeşmenin borusunu bloklamışlar, bir şişe suyu 5 dolardan satmaya çalışmışlar(99 yılı için aşırı absürt), daha sonra su kaynakları tuvalet giderinin karışmasıyla kirlenmiş, su kalmamış, yemekler de aşırı pahalı, paradan kısmak için ilk günden sonra güvenlik görevlilerini çıkarmışlar. En son gün festival çalışanları da görevli kıyafetlerini çıkarmış nedense. Uyuşturucu vs. gibi şeylerin de eklenmesiyle en sonunda yağmalar başlamış, ardından kundaklama, yakma yıkma, insanların birbirlerini ezmesi ve tecavüzlerle iş tamamen kontrolden çıkmış... "İnsanlara hayvan gibi davranırsan, hayvan gibi hareket ederler" diye bir cümle var ama bilmiyorum şu Amerika'daki güvenlik güçleri olmadığı anda hemen yağma vs. başlaması kültürünü başka hiçbir gelişmiş ülkede görmedim ben. Yaşamak için bir yer seç deseler(diyen yok gerçi de 😀 ) Amerika'yı seçmezdim hiçbir türlü ya. Okul baskınlarını, market, işyeri baskınlarını falan da düşünürsek... Polislerin silah bile taşımadıkları Avrupa ülkelerinden birine giderdim heralde...
Son bir saat içinde 271 ziyaretçi, 111 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

güzel bilgi izleyelim bakalım
"İnsanlara hayvan gibi davranırsan, hayvan gibi hareket ederler" Deus Ex de vardı böyle bir cümle. Kimin sözü acaba 🙂
Şu gelişmiş ülkeler arasında en çok aptal ABD ve İngiltere de var herhalde. Diğer gelişmiş ülkelere nazaran daha fazla suç haberi görüyorum bu ülkelerde. Belki daha çok haber yapıldığı içinde olabilir. Geçen gün biri burada "Arkadaşım Londra'ya gitti görmediği taciz olayı kalmamış" gibisinden bir cümle kurmuştu. Yani Amsterdam'a gitseydi şu cümleyi kuracak kadar olay görür müydü emin değilim. Yani anlam veremiyorum bu duruma. 😀
Belgesel ise izlemem, dizi ise izlerim. Docuseries diyor, belgesel gibi galiba 🙁