Arkadaşlar merhaba aranızda veteriner olan varsa ya da birazdan anlatacağım durumu yaşayan birileri varsa lütfen bana yardımcı olsun.
Bahçede bir kedi yavruladı ve yavrulardan birinin gözü feci derecede kapalıydı göz temizleme suyuyla temizledim fakat düzelmedi bende tobradex aldım göz damlası onu damlaymaya başladım 3 yavru da da benzer durum vardı onlar düzeldi fakat bu hayla düzelmedi, yavrumuz önünü göremiyor malesef hala devam ediyorum damlaymaya.
Hafta başında ilk fotoğraftaki gibi pek birşey yoktu gözü gözükmüyordu yine ama bu kadar şişlikte yoktu, 2 fotoğrafı dün çektim sağ gözünde olan şey solda da vardı ve o düştü son fotoğrafı bu sabah çektim sağ gözündeki bu sabah çıktı normal bir göz akıntısı değil yağ gibi birşey koparak çıkıyor alttan bir siyahlık iki gözde de gözüktü fakat göz bebeği mi bilemiyorum yapabileceğim bir şey var mı yol gösterin lütfen çalıştığım için veterinere götüremiyorum bir haftadır bu şekilde.
Fotoğraflar: https://photos.app.goo.gl/5o1VFFn1A1mjxdu8A
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Fotoğraflar çok kötü. Keşke link şeklinde atsaydın. Geçmiş olsun.
Ekledim teşekkürler
@demirtasemir Kötü derken kaliteden bahsetmiyorum, bu görselleri görmek istemeyen insanlar olabilir.
@rasko yanlış anlamışım kusura bakmayın.
benzer bi durum uzun zaman önce benim de bi yavru kedimin başına geldi. ben de uzun süre damla vs. denedim ama düzelmedi. veterinere götürdüm, gözleri alacaz dedi. kaybetmiş gözlerini kedi. 1.5 sene kadar yaşadı o şekilde. ezberledi mekanı ama köpek boğmuş bi gece 🙁 geç olmadan bi şekilde veteriner canlı canlı görsün...
Hocam gözlerin durumu ciddi. Bi an önce veteriner görse iyi olur.
Veterinere götürdük yazıyı güncellememişim, hekim çok geç olduğunu söyledi barınağa yönlendirdiler...