Obs’den deneme için f1 de 15 yarışlık tur yaptım 30 dk sürdü yarış bitti bir baktım boyut 14 gb olmuş ohannes dedim. 1080p 60 fps aldım videoyu ondan mı acaba kaydedilen video boyutunu küçültmek için ne yapabiliriz ki acaba?

Davinci resolve’ye attım ham videoyu o da başlarsa baya kastı. Ryzen 5 3600 zorlanıyor galiba.

BeğenFavori PaylaşYorum yap