#tsanahtarlık #KonuDışı Aylardır beklediğim numaralı anahtarlıklar yine kaşla göz arasında gitmiş. Her gün, her saat siteye giriş yapmış ve alışverişe hazır şekilde bekleme imkanımız olmuyor doğal olarak. Keşke bu tür şeyler herkese yetecek kadar üretilse. Gerçekten üzgünüm, içimde burukluk var. O sayılı kişilerin arasında olmayı çok isterdim. Alan arkadaşlar da bekliyorlarmış ki almışlar. Umarım daha önce alanlar ikinci defa almamıştır da ilk defa alanlara gitmiştir.🙂 Numarasızlar için aynı isteğim yok. Alabilenlere mutluluklar.🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Geçmiş olsun. Ben başkaları da alabilsin diye 1 tane aldım sadece.
sizler alabilin diye ben hiç almıyorum
O kadar uzun süredir bekliyordum ki, beklemekten yılmıştım açıkçası. Bu kadar uzun süredir beklenen bir şey gündem ya da muhabbette birkaç gün önceden duyurulur diye düşünmüştüm. Sanırım bir akşam aniden satışa çıkmış ve bitmiş. Ben de havamı almış oldum.