Ice Tea içenlere 6x330ml 17₺ düşmüş
Markette artık bunların tanesi 6-7 lira falan. 2.83'e geliyor Amazon'da
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 250 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://www.amazon.com.tr/Lipton-Ice-Tea-%C5%9Eeftali-1LT/dp/B0091RAHCE/
Şundan 2 tane alınırsa daha mantıklı değil mi?
Bunu almaktansa 1.5lt al litresi 5.19'a geliyor 😀
Kutu taşınabilir olması avantajı var.
Aldim tesekkurler 🙂
@yunusemre şekersiz mi bu?