Yıllardır hayalini kurduğum bir şey yapıp kendime konsol aldım (Xbox Series X), GTA 5 ile başladım konsolu kullanmaya. Yeni nesil güncellemesini de satın aldım, kurdum, söylendiği gibi Rockstar sunucularına upload edip oradan yeni nesil sürümüne geçirdim. Bugün uyandığımda konsol nedense bir internete bağlanamadı, neyse çözdüm sorunu ama bir açtım benim save yok, tekrar upload da ettirmiyor, yeni nesil sürümünde indirtmiyor da. Ne yapacağımı şaşırdım satın almış olduğum yeni nesil sürümüne kaldığım yerden devam edemiyorum. Destek sayfalarına da yazdım fakat bir önerisi olan var mıdır? Resmen rezalet şu yaşattıkları.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 127 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.