Eski yarışma programları daha mı güzelmiş?!
Teknoseyir gündemi
#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#GTA6#networking#3DPrinter#LEGOGame#3boyutlubaskı#pctoplama#İşeYararYayın#steam#MacMiniM4Son bir saat içinde 248 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

turnike güzeldi, atvde olanına denk gelmiştim yaş olarak, şu an atv kadrosunun taşlayacağı bikinili ablalar oluyordu yarışma hostesi olarak 😀
passaparola vardı sonra starda
1 kelime 1 işlem de güzel bir yarışma...
tek kelime ile efsanedir, çok severdim.
Kendi kendini bitiren yarışma sunucusu.