Bir otel ağında birisinin Samsung televizyonunda benim YouTube hesabım acilmiş.
Aynı otelde kalıyoruz ve aynı ağı kullanıyoruz. Bilginin kadarı ile de kablosuz ağda tüm cihazlar birbirinden izole, yanı 2 cihaz bir birine baglanamiyor.
Bu nasıl olabiliyor ? Nasıl bir açık olabilir ? Ne ben o tv de oturum açtım ne de ben tv bin oturum açmasına izin verdim.
Google hesep geçmişinde bu açılan oturum gözüküyor ama bana bildirim vs gelmedi.
O ihtimal var ama hesabım neden açılsın ki ? Hesabım kullanılabilir halde idi. YouTube geçmişimi vs silmiş. Bende chromecast kullanıyorum ama öyle olmuyordu sanki.
Bir önceki Youtube geçmişi iletinizle birleşince bir şekilde TV'de oturum açmışsınız, yansıtma vs yaparken izoasyon olsa da belki ağda o cihazı buldu ve arkdaşınız da TV'de geçmişi silmiş olabilir.
Ufak bilgi iliştireyim, client isolation açık ise, telefonu ekrana yansıtma şansınız olmaz(wifi üzerinden),Aplere yük bindirdiği için varsayılan açık olarak ta gelmez. Benzer durumu bir misafirliğe gittiğimde yaşamıştım, kendi profil resmim ve ismim ile oturum aç ekranı çıkıyordu tvnin youtube uygulamasında, ama nasıl olduğu hakkında bir fikrim yok.
Evdeki Samsung TV'de benim hesabım girili değil ama yansıtma yaptığım için her açılışta hangi hesaptan gireceksin diye soruyor ve benim hesabımı da gösteriyor. Yanlışlıkla yansıtma yaptıysan çok normal.
Bir de iki yöntem var Samsung TV'lerde. Birisi aynı ağda olduğunuzda görüyorsunuz, diğeri de Wifi Direct yöntemi. Wifi Direct yönteminde aynı ağa bağlı olmanıza gerek yok. Ben ayarlarda kapattım Wifi Direct olanı.