2 doz sinovac, sonra 2 doz biontech olup, son aşısından 3 aydan fazla zaman geçenler 5. doz hatırlatma aşısı olmalı mı?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Valla bir büyüğümüz var, bu soruyu bize sordu, kendisi kararsızdı..
@brave Çok fazla olmaz mı, toplamda 5 doz diye kararsızdı?
@brave Yazdıklarını ona bir ileteyim,değerlendirsin kendisi..
@brave Zaten onunda kafası karışık,ne yapacağını düşünüyor.
Omicron'a ne kadar etkili olduğunu soruyor?
Kalp kası zayıflıyor deniyor iki doz oldum birdaha olmam
@caskalaynen: Ben de kararsızım, özellikle de BionTech konusunda. Eğer sıkıntı çıkmayacak ise 3üncüyü Sinovac olmayı düşünüyorum.
@brave Covid aşısı hatırlatma dozunu yaptırdın mı?
@brave Aşıların tarihinin geçip geçmemesi haberleri ile ilgili bir fikrin var mı?
@brave Cevaplar için teşekkürler.
Arkadaşından edindiğin bilgiyi paylaşma şansın olursa, haberini bekleriz.
@brave 2 doz sinovac, sonra 2 doz biontech olup, son aşısından 3 aydan fazla zaman geçen büyüğümüz arayıp randevu almak istediğinde, aşı süreciniz tamamlanmıştır uyarısını alıyormuş..
Sen denedin mi durum ne görünüyor?
@brave Sordum onunda söylediği 5 ayı geçti diyor 2.doz biontech aşısını olalı..
Aşı olayım mı diye düşünürken aşı görünmüyor bu sefer, anlamamış o da?