Arkadaşlar selam Monster Huma H5 kullanan var mı aranızda?
Ram ı 32GB yapsak cihaz fena değil gibi?
https://www.monsternotebook.com.tr/huma/monster-huma-h5-V3-2/
Arkadaşlar selam Monster Huma H5 kullanan var mı aranızda?
Ram ı 32GB yapsak cihaz fena değil gibi?
https://www.monsternotebook.com.tr/huma/monster-huma-h5-V3-2/
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Benim de kafamı o karıştırdı yoksa zaten bugün sipariş geçerdim 😀
@omer-halil-dmrts Adı üstünde, adamlar iş bilgisayarı olarak satıyor. Intel igpu sorunsuz çalışır ofis işleri için.
@housedakitopal Ben yazılımcıyım emülatör Android emülatör vs çalıştırmaz sanırım.
Günlük ofis işleri için GPU nun bir önemi yok. Beğendiyseniz ve bütçenize uygunsa alın gitsin. Yarın bu fiyata alamayacaksınız zira.
Evet ama işte Grafik tarafı pek güven vermedi, Ben emülatör kullanıyorum arada ayrıca, büyüteç kullanıyorum o nedenle bu modelden biraz soğudum.
https://www.monsternotebook.com.tr/abra/monster-abra-a5-v18-1/
şu model bayağı ilgimi çekiyor.