marketlerde WC kağıtları mı bitmiş yoksa kaldırmışlar mı anlamadım. dünden beri raflar boş.
Teknoseyir gündemi
#GTA6#HaftalıkGündemeMalzeme#TeknoYardım#Network#Alma#networking#3DPrinter#LEGOGame#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayınSon bir saat içinde 112 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
millet g*tünün derdine düşmüş 🙂
XD XD
Ben geçen gittim almadan geldim pahalı diye. Daha da zam gelmiş 🤦 İnsan acıyor bu parayı verirken. Tanesi 2 liradan fazlaya geliyor artık.
kagit ayni kagit aslinda, 2 lira kendini cok bozdu sadece...
bu daha hesaplı yaw 😀
https://www.amazon.com.tr/Deep-Fresh-Tuvalet-Islak-Mendili/dp/B087S4Z4Q8/ref=sr_1_26?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=237KIH2K5FSO6&keywords=tuvalet+ka%C4%9F%C4%B1d%C4%B1&qid=1638700179&sprefix=tuva%2Caps%2C283&sr=8-26
Markette raflar boşsa kesin zam gelecektir. Ya halk zam geleceğini duymuştur stoğu tüketmiştir yahut halktan önce market toplamıştır, fiyat artınca koyacaktır.