Son 3 yilda 9 kere bitirdigim tek dizi the office. Inanilmaz
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

benim bütün diziyi bitirmem 1 yılımı aldı. Nasıl izlediniz yılda 3 kere? Demek ki bayağı sevmişsiniz.
hocam calisirken falan arkada guzel gidiyo
Sevmedim, bıraktım ben bunu.
....
Bu dizi ve bir de Malclom in the middle var .Hiç eskimiyor .
Maclom'u ilk defa duydum hocam bakarim buna
hayatimda 4 film, diziyi tekrar tekrar izledim
Lord of the rings
The office
Matrix
Behzat C
ilk sezonu cok iyi degil hocam
Parkour Parkour Parkour!!! I would shoot toby twice! 😀