200 liralık bezden de bişey beklememek lazım 🙂
https://youtu.be/4eGEEbGWHi0
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 276 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Avrupa'da 25€ , bizde 200tl.
F/P bez.
@brave Aslında pazarlama örneği olarak koleksiyon objesi bile olabilir he 😁 Alsam mı.
Buna 270.000€ veren var 🤭
Tupperware ın bezleri de güzel oluyor
Milli enayimiz olur kendileri.
Ekran mikro çizik dolu. Daha önce 10 liralık bez kullandığı belli 😀