Görüntü olarak kıyaslanamayacak seviyede olsa da MSFS hala uçuş dinamikleri ve hissiyatı konusunda Prepar3D ya da X-Plane ile yarışacak seviyede değil. Umarım en kısa zamanda güzel bir airliner çıkar da her zaman şu güzel görüntüde uçabilirim. İlk iki ss MSFS'ten, 3.sü P3D'den, ikisinin de default, addonsuz hali.

BeğenFavori PaylaşYorum yap