7 Ekim Perşembe Saat 21:30'da müsaitseniz Canlı Retropodcast'de "Eski Çizgifilmler" muhabbetine bekleriz:
(kanal linki) https://www.youtube.com/channel/UCs0WTo-u94_0iisdZok64EA
ya da https://www.youtube.com/baziretroseyler

7 Ekim Perşembe Saat 21:30'da müsaitseniz Canlı Retropodcast'de "Eski Çizgifilmler" muhabbetine bekleriz:
(kanal linki) https://www.youtube.com/channel/UCs0WTo-u94_0iisdZok64EA
ya da https://www.youtube.com/baziretroseyler

Son bir saat içinde 143 ziyaretçi, 8 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Voltran'ın gözü yaşlı...
Ben voltron dedim arkadas transformers yeter afiste, robotsuzlardan da koyalim dedi 😂
@cengiz-ermis bunlara itirazım yok en azından robot kardeşleri temsilen transformers var... 😀
Akşam hatırlat hocam chatte.
Tamamdir!
Ah eski günler ah..
Nerde heidiler,voltranlar, transformerslar thundercats ler Mask lar.A birde hayranı olduğum Robotech vardı...
Bugun macross geldi ilk aklima ama türkiyede bunun namı baska yürümüştü diye baya düşündüm. Sonra hatirladim tabi robotechi.
Şeker kız candy, arı maya, tonton ailesi...