Selam arkadaşlar. 4 Senedir (Haziran 2017'den beri) görselde gördüğünüz MSI (CX62 6QD-234XTR) laptopu kullanıyorum. Cihazı çoğu zaman masaüstü bilgisayar gibi harici klavye ve mouse ile kullandım. Gayet işini gören buna da şükür diyebileceğim ama nakit ihtiyacından dolayı satmak istediğim bir cihaz.

Şimdi soruma gelelim; cihazın TouchPad ve ve üzerindeki tuşlarda ısınma oluyor. Bu ısınmayı sürekli harici klavye ve mouse kullandığım için fark etmemiştim. Son bir haftadır kendi klavyesini kullanıyorum ve ısınma biraz beni rahatsız etti. Sizce o bölgedeki ısınma normal midir? Bu cihazla BF1 oynamışlığım var. Isınmadan dolayı hiç kapanmadı ama yinede o ısınma kafada soru işaretleri bırakıyor.

Ne dersiniz? #TeknoYardım #ikinciel #MSI

BeğenFavori PaylaşYorum yap