Selam arkadaşlar. 4 Senedir (Haziran 2017'den beri) görselde gördüğünüz MSI (CX62 6QD-234XTR) laptopu kullanıyorum. Cihazı çoğu zaman masaüstü bilgisayar gibi harici klavye ve mouse ile kullandım. Gayet işini gören buna da şükür diyebileceğim ama nakit ihtiyacından dolayı satmak istediğim bir cihaz.
Şimdi soruma gelelim; cihazın TouchPad ve ve üzerindeki tuşlarda ısınma oluyor. Bu ısınmayı sürekli harici klavye ve mouse kullandığım için fark etmemiştim. Son bir haftadır kendi klavyesini kullanıyorum ve ısınma biraz beni rahatsız etti. Sizce o bölgedeki ısınma normal midir? Bu cihazla BF1 oynamışlığım var. Isınmadan dolayı hiç kapanmadı ama yinede o ısınma kafada soru işaretleri bırakıyor.
Ne dersiniz? #TeknoYardım #ikinciel #MSI

HDD var mı ? Genelde o oralarda olur.
SSD var.
@yilmazatli Az yukarıda GPU var. Sanırım o.
https://youtu.be/wj4uCsfrOIY
Ya kapanma değil de Afterburner'dan sıcaklıklara bakabilirsiniz.
80-90'lardaysa problem yok. Zaten geçmez o sıcaklıkları da saat hızı düşer.
@nineleven Evet onu yükleyip baktım. Saat hızı hiç düşmedi. Onun yerine cihazı soğutmak için fan devri otomatik artıyor.
Normaldir
İnşallah normaldir. 😀
@yilmazatli Merak etmeyin daha ısınmayan cihaz üretilmedi 😀
@passenoir Yok hocam ondan değil. Altıdan başka bir şey cıkmasında.. Her cihaz bir miktar elbet ısınır. 😀