#Formula1 Dünde söz etmiştim bugün George Russell, Mercedes’le anlaştığı açıklanır diye ve açıklandı 😀 Hak ettiği yerde. Herkes bunu bekliyordu olmasaydı olay olurdu hatta.
https://twitter.com/F1Krampon/status/1435166020369592321
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mercedes,F1'de uzun süre kalacak ise Hamilton'dan sonra potansiyeli olan bir pilota ihtiyaçları vardı.
@caskalaynen @brave mercedesin kalması gelecek seneneki durumlarına göre olacak tahminen kötü olurlarsa çekilebilirler.
Mercedes almasa kesin seneye rekabetçi araba üreten bir takım kapardi. Mecburi tercih oldu onlar için. Şimdi Hamilton düşünsün
Gasly de redbull a gitti mi tamamdır.
2 yıl sonraya perezle devam edecekler. ( perez beklediğimden kötü performans veriyor şuan yarışlarda . eskiden daha iyidi)