mağaza linkinin sonundaki 6yı 7 yapıp ödeme ekranına geldik, ödemeleri yaptık, bi problem olmaz dimi @hkellecioglu abi
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
7 tane mi aldınız?
yok hocam mağaza linkini düzelttim. 1 tane yeterli, herkes alabilsin
@johnmcafee 👍
https://teknoseyir.com/ayarlar#magaza adresinde siparişinizin durumu hazırlanıyor durumuna geçtiyse ya da hazırlanıyor diye mail geldiyse sorun yoktur. Sipariş no yazarsan sistemden de bakabilirim.
Hem hazırlanıyor yazıyor hem de mail gelmiş, teşekkür ederim abi cevabın için.
Kolay gelsin