ekrana görüntü gelmeyen ve dokunmatiği de çalışmayan bir telefondan veri kurtarabilir miyim? adb ile erişmeye çalıştım ama usb debugging kapalı olduğu için görmüyor galiba
Teknoseyir gündemi
#GTA6#HaftalıkGündemeMalzeme#TeknoYardım#3DPrinter#LEGOGame#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayın#RDR2#pctoplama#MacMiniM4Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
usb debug kapalıysa sıkıntı evet
maalesef usb debugging kapalı
Bende de ekranı çalışmayan ama açık olan bi telefon var. Adb ile nasıl alabilirim? Usb debuggin açıktı.
https://youtu.be/REEvZm_eFIk
Usb-c çıkışı varsa belki hub ile görüntü çıkışı ve mouse girişi olabilir