Vert Nacre @vert-nacre 13 Ağustos 2021 - 19:38 #ETS2 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 2 Boba Fett @bobafett Dorse altı kutular boyalı olsa daha da güzel olurmuş. 13 Ağustos 2021 - 20:38 Yanıtla Beğen Vert Nacre @vert-nacre O zaman Krone logoları görünmüyor. 🙂 13 Ağustos 2021 - 22:23 Yanıtla Beğen 1 İptal
Dorse altı kutular boyalı olsa daha da güzel olurmuş.
O zaman Krone logoları görünmüyor. 🙂