The Ascent oynuyorum birkaç gündür. Oyun mekaniksel olarak çok başarılı. Ancak oyunda büyük saçmalıklar var.
Harika bir oynanış çıkartıp tüm rakiplerin kafasını patlatıyorsun, mini boss dahil herkesi indiriyorsun, tam zamanında dodge hareketi ile büyük hasarlardan kaçıyorsun vs. Ama oyun bazı zamanlarda üzerine aynı anda o kadar düşman gönderiyor ki oradan çıkmanı mümkün kılmıyor. Bazen tüm ekran düşmanlarla kaplanıyor ve sanki sülalene küfür eder gibi 1 tane bile can tamamlama itemi düşmüyor. Oyun resmen ölmenizi istiyor.
Bir saçmalık daha, oyunda yan ve ana görevler var. Normalde nasıldır? Yan görevler genelde zor olmaz ve level atlamanıza yardımcı olur ki ana görevde daha rahat ilerleyin, di mi? Yok anasını satayım burada tam tersi. Ana görevde level atlayın ki yan görev yapacak seviyeye ulaşın diyor adamlar resmen. Basit bir yan görev yapabilmek için geçmen gereken düşmanlar senin 2 katın levele sahip olabiliyor. Sırf bu yüzden yan görev yapamıyorum. Şeytan diyor oyunu sil, incelemelere de 1 yıldız ver!
Oynanış dinamikleri ve vuruş hissi çok güzel olmasa 1 dakika bile katlanmazdım bu saçma tercihlere.
Benzer şikayetleri incelemelerde de görmüştüm. Özellikle göreve uygun olmayan düşman seviyesi hakkında. Ana görevlerde bile senden üstün seviye ve gereğinden fazla düşman gelmesi eksi yönler olarak geçiyordu. Belki birkaç yama ile düzelir. Ben de başladım ama çok ilerleyemedim. Bana daha çok joystick ile nişan alma zor geliyor 😃
Mesele joystick de değil aslında. Alışırsın. Ama oyundaki bu zorluk kısmı aşırı abartı olmuş. Yoksa oyun güzel.
oynanış iyiyse o saçmalıklar bana zevk verebilir 😀 bi deniyim
Yalnız adamı parçalayıp bırakıyorlar. Zevk vereceğini sanmam. Ha sadistlik kanımda var diyorsan bilemem 😀
Uğur Abi oynarken biraz izledim, oyunu Ruiner oyununa benzettim. Tabii hikaye falan nasıl bilmiyorum. Ruiner oyununu Epic ücretsiz vermişti, biraz oynadım, ama sıkılmıştım. İzometrik shooter tarzı oyunlara ısınamadım. Tabii belki oyun ilerledikçe güzel skiller falan açılıyordur, bu oyunda durum nasıl bilmiyorum.
Başlangıcı ve vuruş hissi, çatışma deneyimi çok güzel.