Denizli'de olanlar gökyüzünün rengine bakmalı şu an 😂
Görsel için teşekkürler 🙂 @otakaraha

Denizli'de olanlar gökyüzünün rengine bakmalı şu an 😂
Görsel için teşekkürler 🙂 @otakaraha

Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok mantıklı
Altın rengi oldu Denizli 😀
Bunu duruma ekleyebilir miyim? Bir de burası ne taraflar, Gültepe taraflarına benzettim ama emin olamadım 🙂
@emre64 evet Gültepe tarafları. Kuzenimden istedim fotoyu daha iyi görünecek diye. Ekleyebilirsin. 🙂
@otakaraha Doğru tahmin etmişim o zaman 😀 Az ev aramadık orlarda, muhtemelen bu fotoğrafın çekildiği binanın yanındaki apartmanlardan birinden alacaktık ama anlaşamadık sahibiyle 😀
@otakaraha merhaba
Buradan bakıncan Pamukkale üniversitesi ne tarafta kalıyor
@noisecash yanılmıyorsam işaretlediğim yerler
@otakaraha teşekkürler
http://www.denizli.bel.tr/Default.aspx?k=kameralar
Az önce geçtim, fırtına fenaydı
Bunun yerine bir fotoğraf çekseydiniz de Denizli'de olmayan %99'luk kesim de görseydi? 😀
Belki de sadece premium insanlar olan Denizli'lilerin görmesini istiyordur 😛
@passenoir Denizlileri karşıma almak gibi olmasın ama harbi bomboş şehir
Duruma ekledim 🙂 1. kattan çıkmadı fotoğraf 😀 Taşınıyorum yakında, o zaman bol bol manzara atarım 😀
@burakozkes Yok, sen boş şehir görmemişsin 😀 Uşaklıyım, 4 sene de Manisa'da yaşadım, bunların yanında Denizli cennet cennet 😀 Muradiye'yi unutmayalım 😀
@emre64 Bir medeniyet neden Uşak’ta kurulur tartışmaya çok müsait bir konu. Manisa dediğin yer 30dk’da İzmir’de olacağın yer. Ama Denizli felaket bir yer. Anne tarafım Denizlili, ististanız hepsinden nefret ederim. Güzelim İzmir, Antalya dururken aman aman benden uzak.
@burakozkes Bir Denizlili olarak şehri sevmemeni kabul edebiliyorum. 🙂 Ama şu an birkaç şehrin insanlarını karşına almış gibi oldun. 😀
@burakozkes Benim hayattaki en kötü günlerim Manisa'da geçti. O yüzden her türlü kötülerim ama bunun yanında Manisa'yı övecek hiçbir şey olmadığı için boşa kötülemiyorum 😀 İzmir'in gölgesinde kalmış, öylesine bir şehir Manisa. Sadece sanayisi gelişmiş durumda ama aynı sanayi Denizli'de de var. Hatta Denizli'nin hiçbir şeyi olmasa Pamukkale'si var 😀 Sahil kentlerine de yakın. En fazla 2 bilemedin 2.5 saate denizdesin. (Girilebilecek yerler.) Güzel yer ya Denizli 🙂
1. Katta olduğum için atamadım 🙁
Yok durumda var, sapsarı olmuştu şehir 🙂