Bazı insanları anlamıyorum durup duruken konuşmayı kesiyorlar. sebeb kötü geliyormuşum ( bu arada 1 ayda enfazla 2 yada 3 kez konuştuk telefondan ). En kötü zamanlarında bile yanların kimse yokken ben olduğum halde. İnsalara hak ettiğinden fazla değer vermek gerçekten değerverene zarar, diğeri umrunda bile değil.

BeğenFavori PaylaşYorum yap