Biraz da mikrofon tutucuyla deneyelim 😀 Monitörü görseldekinden daha yakın tuttuğum için aralık az kalıyor ama alıştım gibi.

Biraz da mikrofon tutucuyla deneyelim 😀 Monitörü görseldekinden daha yakın tuttuğum için aralık az kalıyor ama alıştım gibi.

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Uydu cihazina mini itx sistem sigdirdin demek.
Evet hocam havalandırma biraz zor oluyor ama iş görüyor 😂
zte kutusu sağlammış 😀
Bayağı sağlam hocam, içinde de silikonu var zaten 😂
Sen git mikrofon ayağı bile al, bir tane monitör sehpasını çok gör, meh 😛
Bedavası varken niye para vereyim 😂
Fiber olmadığı için kablonet tek çözüm 😔
@korayer Bağlantım çok iyi hocam 😀
Başlat çubuğu yanda...
Güzel oluyor tavsiye ederim 😂
@emre64 Benim de yukarıda. 😀 Bana da böyle daha kullanışlı gibi geliyor. 😀
@emre64 yanda olsa da windows butonu yine sol altta olsa ben de kullanabilirim ama çok ters geliyor böyle tepeden aşağı.
@159 Onun da modu vardır belki 😀 Ben böyle alıştım çok rahat oluyor. Bilgisayar tıklamak için sol üste gidiyoruz zaten çoğu zaman.
@emre64 daha önce var mı böyle bir şey diye aradım ama olumlu bir sonuç bulamadım 😀
@korayer Bende genel arıza dışında kopma hiç olmuyor hocam. O da nadir zaten. Gigabit fiberi bırak normal fiber bile yok 😂