Merhaba dün kardeşim bir program yüklemiş ardından görev yöneticisinde DirectXPlayer diye bir programın yüksek miktarda ram, cpu filan kullandığını fark ettim. Dosyaya baktım defender dışlanan dosya bölümüne atmış oradan kaldırıp baktığımda ise coin virüsü buldu. Format atmak istemiyorum yakın zamanda atmıştım. Pratik ve güvenli şekilde nasıl kaldırabilirim bunu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap