CS:GO'da yabancı servera gittim ve Türkiye'den geldim ve amacım bu serveri işgal etmek dedim. Adamlar kolay gelsin dedi.
Türk serverına da gittim. Aynısını dedi adamlar banladı. 🙁
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İngilizce nasıl söylediniz?
occupy falan dedim işte 😀
@sevgikelebegi aynen böyle dedim
i'm coming for occupied this server
Biraz bozuk olmuş:) I have come to occupy this server daha doğru olurdu...
Bozuktur doğru 😀 Bir de yabancı dil okuyorum 😀
hangi türk sunucusuna girdin? @agab
Bilmiyorum rasgele girdim