Biz kimseyi aptal yerine koymadık, Herkes gidip kendi yerine oturdu.
https://www.youtube.com/feed/trending
https://www.tiktok.com/?lang=tr-TR&is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
Biz kimseyi aptal yerine koymadık, Herkes gidip kendi yerine oturdu.
https://www.youtube.com/feed/trending
https://www.tiktok.com/?lang=tr-TR&is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şu milletin ne yaptığıyla ne izlediğiyle neyi takip ettiğiyle ilgilenmeyi bıraksak iyi olacak artık. Facebook ilk çıktığında da X nesli bu cümleleri kuruyordu. Twitter çıktığında da kurdular. Youtube'da da. Instagram'da da. İnternet çıktığında da. Bilgisayar çıktığında da. Akıllı telefonlar çıktığında da. Şimdi hepsini kullanıyorlar.
Şu trendlerdeki videoların hiçbirini izlemedim. Ama çoğu 3mn+ olmak üzere 15mn izlenmeli videoları izleyen kişilere aptal diyecek kadar da gözüm dönmedi. O kadar kendimi beğenmiş de değilim. Sanki bi biz akıllıyız kalan herkes aptal.
Cücler güzelmiş...