Hades bağımlısı oldum çıktı. Tekrar yükledim. Bu kadar her özelliğiyle "tekrar oynattırma isteği" uyandıran oyun uzun zamandır görmedim. Hitman 3'ü bıraktım, RDR 2 yükleyecektim vazgeçtim 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 199 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zor dendiği için başlayamadım. Oynak istediğim için gameplay'leri izleyemedim. Hayat neden bu kadar zor 😖
Nioh oynadıktan sonra zorluğu konuşalım 😀
Fıt fıt kaçmalı oynama tarzı şart olduğundan ben hiç sevemedim. Dead Cells oynuyorum, Children of Morta oynuyorum onun yerine.