GTA 5 twitch'de bu ara yine meşhur bu oyun modu geliştirme olayları geldi dediler ondan mı oldu acaba? Herhalde bir şey modlayıp oyuna ekliyorlar.
Teknoseyir gündemi
#HaftalıkGündemeMalzeme#TeknoYardım#Satılık#networking#LEGOGame#GTA6#3DPrinter#ForzaHorizon6#GTA5#3boyutlubaskı#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 227 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
FiveM NoPixel 3.0 yayınladı. Roleplay serverları güncellendi yani.
NoPixel sayesinde oldu 😀 https://acemioyuncu.com/gta-5-twitchde-yine-birinci/