Ya arkadaşım ne zor bi oyunmuş bu ya! Memorial Lane bölümünü göbeğim çatlayarak geçtim. Ferrari maranello garaja geldi. 😊 Yarışlarda tadını çıkarırım dedim fakat ne tadı. Rakipler hiç mi kaza yapmaz. Uçup gidiyor. Dedim bu aracın viraj kabiliyeti pek o kadar iyi değil, 911'e geçtim fakat yarışlar yine zor. Tamir etme belası yiyip bitiriyor beni para yok. Yarışlara girişler paralı. Para para para.... Kahır oyunu çıktı resmen.

BeğenFavori PaylaşYorum yap