Selamlar,
Durumu olmayan öğrencilere 3-5 adet tablet alacağız EBA'da ve diğer okul işlerinde kullanılmak üzere. Ücretsiz internetleri var, o sorun olmayacak. Daha önceki sohbetleri okudum. Ama son birkaç ayda güncel bir konuşma olmadığı için tekrar sormak istedim. Fiyatı çok yukarı çıkarmadan olması gereken özellikler sizce nelerdir? 1.200₺ gibi düşünüyorum.
Ekran: 10 inç (Sanki 8 inç küçük gelir.)
Çözünürlük: 1280x800 (Daha yüksek çözünürlüğe gerek yok, düşük de iyi olmaz diye düşünüyorum).
Bellek: 3 GB (2GB yetersiz mi gelir?)
Depo: 16 GB (Sorun yaratır mı? Depoyla çok bir işleri olmasa gerek.)
Kamera ve pil çok da önemli değil herhalde. Fikirlerinizi bekliyorum. Bu aralar kampanyada olan, ucuza satılan modeller var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap