Selamlar,
Durumu olmayan öğrencilere 3-5 adet tablet alacağız EBA'da ve diğer okul işlerinde kullanılmak üzere. Ücretsiz internetleri var, o sorun olmayacak. Daha önceki sohbetleri okudum. Ama son birkaç ayda güncel bir konuşma olmadığı için tekrar sormak istedim. Fiyatı çok yukarı çıkarmadan olması gereken özellikler sizce nelerdir? 1.200₺ gibi düşünüyorum.
Ekran: 10 inç (Sanki 8 inç küçük gelir.)
Çözünürlük: 1280x800 (Daha yüksek çözünürlüğe gerek yok, düşük de iyi olmaz diye düşünüyorum).
Bellek: 3 GB (2GB yetersiz mi gelir?)
Depo: 16 GB (Sorun yaratır mı? Depoyla çok bir işleri olmasa gerek.)
Kamera ve pil çok da önemli değil herhalde. Fikirlerinizi bekliyorum. Bu aralar kampanyada olan, ucuza satılan modeller var mı?
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
düşük fiyatta daha düşük çözünürlüklü varsa düşünmeden alın bence. eba dışında bir beklenti yoksa 16gb yeterli olacaktır. 2gb ram çok sınırda, mümkünse 3gb olsun.
Model bazında konuşmak daha doğru olur.
Paranın yettiği en düzgün alet alınmalı bence,
benim çocukların çoğu 7 inç tabletle giriyolar. alcatel aldırdım ben. bizim burda beko mağazasında vardı. sorun yaşamadık şimdiye kadar. 3 tane 10 inç tablet yerine 5 tane 7-8 inç tablet almak daha mantıklı. 8gb bile olsa yeter. tabi yaş grubu da önemli. ayrıca piranha vs. markalardan almamak lazım.
@digitalanimal Siz HUAWEI MediaPad T5'in 2 GB ram/16 GB depo modelini kullanıp beğenmemiştiniz, değil mi?
@aiberg benim pek işime yaramıyordu ilk zamanlarda ama güncellemelerle sorunlar azaldı. bazen yotube tekleme yapıyor. ama eba sadece eba kullanımı için tamamen uygun.
Sanırım 3 adet Samsung A7 almak en iyisi. Teşekkürler katkıda bulunan herkese.
hiç kullanmadım ama bakılabilir https://www.n11.com/urun/regal-tab-101-3-gb-32-gb-101-tablet-1635726?magaza=buharasanal&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiA25v_BRBNEiwAZb4-ZdKIKtcs6r0o5nA8a9GDgY6K-US_P8e3eUe89MMH9-IlIGS4JgDJrhoCWtQQAvD_BwE garantisi de vestel bir sorun olursa değişim vb yapılır en azından.
@juniordeveloper kafa karıştıracak kadar iyi fiyat ve özellikler.