Sandisk SSD PLUS 120gb bir kaç hafta önce bozuldu ve adı Sandisk Miltipas SSD olup 16kilobayt kapasiteye düştü artık üzerinde format vs.. gibi şeyler yapılamıyor. İnternette baktığım kadarıyla düzelme veya dosyaları geri getirmek pek mümkün görünmüyor.



Garantisi yoksa çöp oldu o artık.
Kaç yıllık?
Arkadaşımda da vardı, garantisi bittikten 2-3 ay sonra bozuldu.
Giriş seviyesi disk bu. Pek bir şey beklememek lazım.
Nedeni hakkında bilginiz var mı? Kaç yıllıktı, nasıl kullanıyordunuz, darbe falan mı aldı biraz aydınlatın bizi. 😀
Garantiniz bitmediyse şu linke bakabilirsiniz: https://teknoseyir.com/durum/912588#comment-3366509
Zamanında benim de başıma benzer bir olay gelmişti, ürünün yenisini gönderdiler.