#TeknoYardım
ekran kartı arada bi fan hızını maksimuma alıyor ve pc ekran gidiyor. Çözüm bilen var mı? Daha iki kere yaptı aynı oyunda OC modda kullanıyorum.Asus Dual A6G rtx 2060.
Fan devri sona alıyor birden.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ya driver sıkıntısı var yok çok ısınıyor. Default ayarlarda yapıyor mu denemek lazım. Bir de driver'ı yeniden kurmayı denemek lazım.
@huseyinekrem 63'leri hiç geçmedi henüz. HW Monitör ile de kontrol ettim hep. OC Scanner ile taramıştım ama o modda kullanmıyorum. Sadece kendi züerindeki Game Mode ve OC Mode var onlar arası geçiş yapıyorum. Sürücü gibi geldi format da yeni attım ama bakalım.