Hazine Bakanını ve Merkez Bankası Başkanını kovunca böyle mi oluyor...:=))) Yaylalar yaylalar...

Hazine Bakanını ve Merkez Bankası Başkanını kovunca böyle mi oluyor...:=))) Yaylalar yaylalar...

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
DXY düşüyor
Kendini kovsa dolar 3.52₺ yi görür mü
Yerine gelecek birini bulsa sıkıntı yok, kovsunda şimdi beğenmeyenler çok arar. Arsızlık ve Yolsuzluğu azaltsa millete yeter.
@kadirg1976 Ali Babacani koltuğa oturt dolar 4'e iner.
bir kaç kez kovsa tekrar tekrar sanırım düzeleceğiz. boş koltuk daha işlevlsel
Amerikan doları zaten düşüşteydi, asıl haber avro/TL düşüyor
https://tr.investing.com/currencies/eur-try